linneeaah.webblogg.se

Söndag

Publicerad 2012-12-23 10:10:00 i Allmänt

Oj det här att uppdatera bloggen går lite trögt just nu. Har varit fullt upp i veckan med jobb och stresshandla julklappar, men nu är allt inhandlat och klart. I fredags for jag hemhem och på kvällen kom Julia hit och vi for ut och körde bil runt i byarna. Igår var jag till farmor, hjälpte pappa och Mathias att isolera garaget. Sen på kvällen kom Cia hit en sväng och efter det bastu och så blev jag så trött så jag gick och la mig halv elva tiden. Vet inte vad jag felar nu förtiden är alltid jäkla trött. Idag nu då så har jag kvällsskift, ska så småningom börja fara iväg. huhhu -22 visar graderna ute. Men det är så fint ute nu så jag gick och fota lite och så lite bilder på kompisen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Jag är en finlandssvensk tjej som bor i en etta i Smedsby. Jag gillar chips, äventyr, skogen och film.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela