linneeaah.webblogg.se

Torsdag

Publicerad 2012-11-29 20:17:00 i Allmänt

Idag har jag varit ledig hela dagen, skönt. Så jag sov till 10.00. Steg upp och gick till piffi en sväng och handlade lite ingredienser till minestrone soppa, mm blev så otroligt sugen på det. Sen när Julia slutade jobbet bjöd jag hit henne så åt vi tills vi nästan sprack. Sen for Julia på möte till jobbet och jag färgade håret. Har hur länge som helst funderat på att färga det blondt, och så blev det nu idag. Har inte riktigt vågat men nu så! Blev lite fläckigt i längderna men får färga det mer sen, blev faktiskt riktigt nöjd kul med lite förändring. Sen for jag och Julia ut och köra lite och nu sitter jag och ser på tv, men inte var det mycket att se på så jag knäpper på en film istället. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Jag är en finlandssvensk tjej som bor i en etta i Smedsby. Jag gillar chips, äventyr, skogen och film.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela