linneeaah.webblogg.se

Helg

Publicerad 2013-02-17 11:47:04 i Allmänt

Igår började jag med jobb 7-13, sen for jag till lägenheten och funderade på att göra korvsoppa. Men när jag öppnade kylskåpet hade potatisarna möglat sönder, nästan i alla fall datumet hade gått ut. Så jag fick ändra mina planer lite och lagade en tacopaj istället. Men fick gå först till piffi och handla ingredienser och nya potatisar. Sen kom Julia hit och vi åt tacopaj och kollade Saw 5. Och inte vet jag varför vi ska envisas med att kolla saw och andra skräckfilmer som är äckliga och så man knappt kan somna sen när man ska sova. Men på samma gång är det ju så kul den där känslan när man sitter och spänner sig och plötsligt hoppar något läskigt upp i rutan och man skiter nästan ner sig, ja ni vet. 
Idag börjar jag jobbet först 15.00, så nu så ska jag kocka ihop korvsoppan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Jag är en finlandssvensk tjej som bor i en etta i Smedsby. Jag gillar chips, äventyr, skogen och film.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela