linneeaah.webblogg.se

Stavmixer

Publicerad 2013-02-09 14:31:19 i Allmänt

När jag kom hem till skären igår hade jag en present på skrivbordet i mitt rum. Jag gick in i rummet och lade dit mina saker och så går jag tillbaks till köket och mamma säger "såg du inte vad du hade fått?" Och jag då smart som jag är hade inte sett att jag fått en stavmixer av mamma som stod på skrivbordet hur synlig som helst. Men förståss jag är ju jag och är i min egen lilla värld och såsar omkring så den hade jag helt missat. Men gud så bra med en stavmixer, har tänkt köpa en nu hur länge som helst och så plötsligt står en på skrivbordet! Tack mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Jag är en finlandssvensk tjej som bor i en etta i Smedsby. Jag gillar chips, äventyr, skogen och film.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela