linneeaah.webblogg.se

Klippt

Publicerad 2013-02-13 12:23:51 i Allmänt

Fick halvt om halvt en "utskällning" av frissan idag. Hon sa genast har du plattat håret mycket, och jag svarade att ja ibland nog. Hon frågade om jag brukade använda värmeskydd och det gör jag inte. Så jag sa att nej jag slarvar med det. Och så sa hon att det var svårt att kamma ut, att topparna var väldigt nötta och vita, att det beror nog på att jag plattat håret för mycket. Men jag tyckte det var bra hon sa rakt på sak hur det låg till. Jag visste själv att det var jäkla nött och har varit ett bra tag men innan jag kommer till skott och får fixat en klipptid... så det var bra frissan sa åt mig på skarpen. Jag köpte på samma gång ett mousse som var värmeskyddande och gav glans. Så nu ska jag använda det hela tiden blev lite skraj att använda plattånden i fortsättningen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Jag är en finlandssvensk tjej som bor i en etta i Smedsby. Jag gillar chips, äventyr, skogen och film.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela