linneeaah.webblogg.se

Tyst som i graven

Publicerad 2013-06-09 18:30:12 i Allmänt

På bloggfronten så är det tyst som i graven för min del. Har inte riktigt kommit mig för att blogga, är lite sur på mig själv för det. 
Men i alla fall så har det inte hänt så jätte mycket avvikande. Piiku är hemma igen efter att hon varit borta i 8 veckor. Och sen i Torsdags var jag på inträdesprov till Novia. Annars är livet som vanligt. Och så har jag semester just nu, en vecka kvar, skönt men ändå inte. Sen blir det mera ledighet i augusti. Men just nu känns det som jag vill till jobbet igen. När jag går här hemma så börjar jag grubbla och tänka på allt och inget. Så det är nästan bättre att vara i jobb så hinner man inte fundera så mycket. 
Och igår tog jag och Julia "vinterklåddin". Ganska häftigt att ha varit och simmat redan 8:e Juni. Så igår solade vi för fullt och även idag har vi stekt oss i solen. 
Och nästa helg blir det provinssi som gäller, aahh längtar redan! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Jag är en finlandssvensk tjej som bor i en etta i Smedsby. Jag gillar chips, äventyr, skogen och film.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela