linneeaah.webblogg.se

Fammo

Publicerad 2013-01-28 17:10:23 i Allmänt

Igår var jag efter farmor hit och så hjälpte jag henne att duscha. Och hon är så söt när jag hade fönat håret åt henne och hjälpt henne att klä på sig utbrister hon: 

-Jaaa-a int kona ja tråo för 50 år sedan att ja ska var på heje vise... 
LAT ji ja, e ji latheitin! 
 
Och det kommer från farmor som har varit värsta krutgumman hela livet. Haha oj så jag skrattade, hon är så söt hon farmor. <3 
Jag och fammo plockar blåbär sensommaren 1993 <3
 
 

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2013-01-28 23:10:59

naaaw vad sött! :D

Svar: hihi tack Julia! :D
Linnéa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Jag är en finlandssvensk tjej som bor i en etta i Smedsby. Jag gillar chips, äventyr, skogen och film.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela