linneeaah.webblogg.se

Helgen

Publicerad 2012-12-10 13:26:01 i Allmänt

En stund sen jag skrev här nu igen, men tänkte berätta lite om helgen. I fredags for jag hemhem och åt mammas goda mat. Ja så gjorde jag inte så mycket annat än att slöa och se på tv på kvällen. Sen i lördags var jag ut och gick med hunden i några timmar på förmiddagen. Och först röm hon för mig den lilla rackarn', smet ut ur hundhagen  när jag skulle lägga på selen och reflexvästen, hon gillar inte dom riktigt så hon passade på att pysa iväg en stund. I alla fall fick jag fast henne ganska snabbt så vi fick gå iväg. Sen mot kvällen for jag iväg till stan och hämtade julia och så for vi och hälsade på Madde, trevligt! Ja och sen hade jag och Julia vin o ostkväll hos henne och sen bar det ut till ollis. Där var det fest som vanligt och kanske man skulle börja ta och lugna ner sig, fyller ju snart och blir gammal kärring så kanske det börjar bli dags att varva ner lite eller... ;) 
Sen i söndags var det lite jobbigt tills där en fem tiden, då vaknade jag till och gick ut och gå och sånt. Så det var min helg och bra var den! Så skönt att vara ledig och fara ut och göra nånting! 
Och här är lite bilder från lördagen som jag lånat av Julia :) (Glömde ju som vanligt kameran)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Jag är en finlandssvensk tjej som bor i en etta i Smedsby. Jag gillar chips, äventyr, skogen och film.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela