linneeaah.webblogg.se

Måndag

Publicerad 2012-12-03 21:52:02 i Allmänt

Oj har glömt bort bloggen lite dom senaste dagarna. Men i alla fall var jag och Julia till fransmanni och åt i lördags på lilla jul. Och det var som vanligt super gott, tog grillbiff och till efterrätt chokladkaka och glass njami! Sen igår efter jobbet for jag hemhem och tvätta kläder. Och ikväll har jag varit på jobb. Är ledig imorgon så funderade att åka in till stan och leta efter julklappar, men om jag känner mig rätt så kommer jag inte att hitta något imorgon och är ute och stresshandlar några dagar före julafton. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Jag är en finlandssvensk tjej som bor i en etta i Smedsby. Jag gillar chips, äventyr, skogen och film.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela