linneeaah.webblogg.se

24:e November

Publicerad 2012-11-24 15:08:55 i Allmänt

Var och tände ett ljus på Teddys grav för en stund sedan. Idag är det 1 år sedan vi var med honom till veterinären, och vi bestämde oss för att han fick somna in. Det var en tuff dag, jag minns vi grät hela tiden vi for int ill stan, hos veterinären och långt in på kvällen. Det tar så ont att ta bort ett djur och speciellt när man har haft honom sedan man var barn, Teddy hade ju alltid funnits så länge jag kan minnas. När jag var liten önskade jag mig en "pälshund" som jag sa, och en dag när vi var vid mommo och moffa så hade moffas brors hund fått valpar. Vi ville ju förståss gå dit och se dom och det slutade med att vi tog hem Teddy. Idag har vi ju en annan hund, minst lika omtyckt och kär som vår gamla. Men nu idag går tanken tillbaka till min "pälshund" <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Jag är en finlandssvensk tjej som bor i en etta i Smedsby. Jag gillar chips, äventyr, skogen och film.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela