linneeaah.webblogg.se

Bjuden på frukost

Publicerad 2012-11-23 19:00:00 i Allmänt

Vaknade av att telefonen ringde imorse, eller rättare sagt kl 10.30. Det var Julia som ringde och bjöd mig på frukost. Så jag hoppade in i bilen och for dit i ilfart. inte illa att bli bjuden på frukost! Så tusen tack igen Julia! :) 
Efter det for jag till lägenheten och plockade lite grejer i väskan och så for jag efter Mathias till YA. Så for vi hemhem till B-vik. Så jag har varit ut och gått med Piiku, varit i duschen och nu just lyssnar jag på musik och äter lakrits. Ha en awesome fredagskväll hörni! 
 

Kommentarer

Postat av: julia

Publicerad 2012-11-24 05:09:53

E ju bra om ja bjuder på frukost på natta ;) :D

Svar: hahahahaha åhå skrev lite fel haha :D
Linnéa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Jag är en finlandssvensk tjej som bor i en etta i Smedsby. Jag gillar chips, äventyr, skogen och film.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela