linneeaah.webblogg.se

Herätys!

Publicerad 2012-11-28 22:25:54 i Allmänt

Jag blev chockad imorse när jag hörde det tuta i lägenheten. Ja min dörrklocka när den ringer tutar den, låter förfärligt. Och jag tänkte men vem kommer den här tiden, klockan var halv tio. Och så tänkte jag att näe kanske det var någon som ringde i misstag, och så knackar det på dörren. Mina tankar han gå i tusen på en sekund. Jag tänkte allt från nån granne till brevbäraren eller mördare. Efter det så kom jag ju på, nej men det är säkert Julia som ringer på. Och så tutade det igen, jepp det är nog Julia. Så jag flög upp ur sängen och öppnade, ja där var Julia och ingen mördare haha. Och det var bra att du väckte mig Julia så jag kom mig upp någon gång! :D Och vad är roligare än att få spontant besök! :D Så vi for iväg till prisma (mitt kylskåp ekade tomt) och åt frukost vid mig. Och till kl. 13.15 skulle jag befinna mig på jobbet. Så nu är jag hemma och har jag duschat och bäddat rena lakan i sängen, härligt. Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Jag är en finlandssvensk tjej som bor i en etta i Smedsby. Jag gillar chips, äventyr, skogen och film.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela