linneeaah.webblogg.se

Lördag

Publicerad 2012-11-17 21:11:40 i Allmänt

Var ju på personaljulfest igår och det var riktigt roligt med god mat och gott sällskap! Gänget drog sen ut på krogen, var så avundsjuk ville verkligen följa med. Men skulle upp tidigt imorse till jobbet men somnade först fyra tiden inatt så jag skulle ha farit ut i alla fall då jag somnade så sent ändå. 
Nu sitter jag och har lördagsmys för mig själv med tuckex och musta pekka ost, mums! Cia har även varit hit ikväll och hon hade med Luna hit, så Luna och Piiku fick träffas och bra gick det. Nu ska jag se film och småningom gå och lägga mig. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Jag är en finlandssvensk tjej som bor i en etta i Smedsby. Jag gillar chips, äventyr, skogen och film.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela