linneeaah.webblogg.se

Tisdag

Publicerad 2012-11-20 21:24:28 i Allmänt

Igår var jag och Julia och kollade Twilight breaking dawn part 2, och den var så jäkla bra. Helt oväntat och lyckligt slut så den var perfekt. 
Idag då har jag varit ledig, vaknade kl. 11.15 så skönt att sova ut. Dammsugade lite och åt frukost och så for jag iväg till Julia. Och så for vi vidare till tropiclandia och simmade några timmar. Och det gick lite vilt till medan Julia slog knät i "drakan" för hon for i racerfart så smällde jag huvet i väggen i bassängen när vågmaskinen startade och vi försökte klättra upp på en sorts uppblåsbar simringsgrej. Efter det lagade vi mat hemma hos mig, blev biffar med kryddugnspotatis och mustapekkasås, nam nam! Sen for vi också ut på lite biluppdrag mot kvällskvisten, alltid kul med lite äventyr :) 
Nåja nu ska jag ta och läsa solo innan jag släcker lampan, gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Jag är en finlandssvensk tjej som bor i en etta i Smedsby. Jag gillar chips, äventyr, skogen och film.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela