linneeaah.webblogg.se

Hoppsan Kerstin

Publicerad 2012-10-10 21:48:16 i Allmänt

Har gått omkring som en zombie hela dagen. Den här förkylningen har banne mig inte blivit bättre, snarare sämre och kvitto har jag på det från imorse. Jag vaknade, steg upp och packade väskan till jobbet och åt osv. Sen när klockan är 7.10 går jag ut, låser dörren och går ner för trappan och.... NEJ jag låste ut mig slog det mig. Bra Linnéa bra! Så jag fick ta apostlahästarna och galoppera iväg till jobbet. Som tur var hade pappa kvällsskifte så han kom med extranycklarna till jobbet. Så på det viset går det när man inte riktigt är vid sina sinnen. Så idag har jag bara kollat film och tv, är helt slut. Så nu ska jag gå och soooova hur länge som helst! Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Jag är en finlandssvensk tjej som bor i en etta i Smedsby. Jag gillar chips, äventyr, skogen och film.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela