linneeaah.webblogg.se

Hypnotisören

Publicerad 2012-10-17 22:31:19 i Allmänt

Ringde Julia när jag slutade jobbet idag för vi hade bestämt oss att åka och se hypnotisören. Så jag duschade snabbt för att åka iväg till Julia nån gång (tar alltid så länge för mig så nu skulle jag skynda på). Och när jag står och fönar håret och drar ut en necessär ur skåpet ja då kommer hela ögonskuggepaletten med som låg under necessären. Och såklart upp och ner på golvet och alla färger for ut. Typiskt så blev jag sen i alla fall. Nåja då ja skurat golvet for jag iväg till Julia och det första vi gjorde var att käka sushi, muums! Det var ett tag sen senast så vi njöt som bara den. Sen gick vi via fantoy och kolla vad di har för halloween kostymer, vi ska spöka ut oss ordentligt har vi tänkt och bestämt oss för vad vi ska vara har vi också gjort, kul såntdär. Sen var det dags för hypnotisören. Och... ärligt talat är nästan Beck filmerna bättre. Den var, tja helt okej. Sevärd. Men den är inte alls speciell som jag trodde den skulle vara. Måste nog läsa böckerna för Julia tyckte dom var flera gånger bättre, så nu ska jag nog läsa dom. Sen for vi till Julias och kollade bonde söker fru, ojoj dom här bönderna är ju för söta. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Jag är en finlandssvensk tjej som bor i en etta i Smedsby. Jag gillar chips, äventyr, skogen och film.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela