linneeaah.webblogg.se

trötter & prosit

Publicerad 2012-10-09 19:26:50 i Allmänt

Idag har jag verligen inte gjort ett smack. Är förkyld och ont i halsen men bara jag får sova bra inatt så misstänker jag att dom flesta förkylningssymtomen försvinner. Det gör mycket det där att få sova ut ordentligt. I alla fall det ända jag åstadkommit idag är att laga pizza. Blev riktigt gott så det har jag att äta några dagar framöver. Och så var vi ju till ollis i helgen. Glömde förstoss kameran hemma och bilderna som jag tog med telefon så blev inget vidare. Men det var en riktigt awesome kväll! Nu ska jag se på film och snart gå och sova. zzzZzzZz....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Jag är en finlandssvensk tjej som bor i en etta i Smedsby. Jag gillar chips, äventyr, skogen och film.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela