linneeaah.webblogg.se

Helgen

Publicerad 2012-09-16 17:52:15 i Allmänt

Det är en stund sen jag har skrivit här sist, så nu ska jag skriva några rader om helgen.
På Torsdag slutade jag kl 13.00 på jobbet, for och shoppade en ny kjol till begravningen och ett paraply. Senare på kvällen träffade vi hela släkten från pappas sida, det var riktigt kul att träffa alla, det är så sällan alla är samlade. Sen på fredagen var det begravning, vet inte vad mer jag ska säga om det förutom att det var tungt och jobbigt. Igår då så orkade jag inte göra så mycket förutom att gå ut i skogen och plocka lingon, och samma program har stått på schemat idag. 15 l blev det så jag är nöjd.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Jag är en finlandssvensk tjej som bor i en etta i Smedsby. Jag gillar chips, äventyr, skogen och film.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela