linneeaah.webblogg.se

Lördag

Publicerad 2012-09-01 15:29:44 i Allmänt

Nu ska vi snart fara till Robban o Marina för att fira Robbans födelsedag trots det som har hänt. Har varit en jobbig dag idag med, det har inte gått en sekund innan man tänkt på farfar och att han är borta. Det är så underligt hur livet kan ta tvära svängar. Att en dag finns en person inte mera som har stått en varmt om hjärtat. Jag är så glad att jag träffade honom i Tisdags, att jag råkade vara hemma då. Och tanken att vi ses en dag igen tröstar en.

Kommentarer

Postat av: Josse

Publicerad 2012-09-02 21:25:04

vännen<3
tar så sjukt i hjärta ti tänk på va ni gar igenom no.. live e så svårt ibland, men ein dag träffas ni ju igen. Sköit om er<3

Svar: Tack så jättemycket Josse! <3
Linnéa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Jag är en finlandssvensk tjej som bor i en etta i Smedsby. Jag gillar chips, äventyr, skogen och film.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela