linneeaah.webblogg.se

Perfume

Publicerad 2012-09-19 11:11:55 i Allmänt

Igår for jag iväg till Julia efter jobbet. Var också dit i måndags före jag skulle till jobbet och kollade in Julias och Lillys nya lägenhet. Den var så fin och stor med gigantisk balkong, kunde inte tro mina ögon när jag såg balkongen haha. Igår då så gick vi in till stan och skulle leta efter gagas nya parfym. Vi hittade inte den på kicks så vi provade att gå till stockmann beauty, där hade de den inte heller men den skulle komma dit om två veckor. Så om två veckor måste vi komma ihåg att fara och köpa parfymen hehe. Nåja nu ska jag snart iväg på kvällsskifte, och efter det ska jag åka in till stan en sväng och kolla om jag hittar Julia, Pamela och Pernilla någonstans på någon krog.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Jag är en finlandssvensk tjej som bor i en etta i Smedsby. Jag gillar chips, äventyr, skogen och film.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela