linneeaah.webblogg.se

weeii

Publicerad 2012-09-04 21:25:55 i Allmänt

Julia kom hit igår senare på kvällen och sov över. Vi åt chips med dipp och drack varsin cider/lonkkero och så såg vi en skräckfilm tror den hette the uninvited, som va ganska creepy. Har blivit lite fegare nu på äldre dar, medan Julia e hardcore och kollar filmen utan som helst problem så måste jag ha en filt runt mig och en kudde framför ansiktet och kikar bakom den haha. Det var en riktigt bra måndagskväll, de tar vi om Julia!
Nu ska jag börja söka mig till sängs, morgonskiftet kallar imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Jag är en finlandssvensk tjej som bor i en etta i Smedsby. Jag gillar chips, äventyr, skogen och film.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela