linneeaah.webblogg.se

Torsdag

Publicerad 2013-01-03 17:20:13 i Allmänt

Jahaja nu har det hunnit bli 3:e Januari. Det har varit jul, nyår och jag har fyllt år. Där kring jul och julafton var jag på jobbet mest hela tiden. Från 1:a Januari har jag varit ledig och har ännu 3 dagar kvar av ledigheten, skönt med lite långledigt. I alla fall firade jag och Julia in det nya året hos mig och drack champange, sen fick vi skjuts av Cia och Anders in till stan och vi for till ollis såklart, och tack ännu en gång för skjutsen! :)
Men man börjar känna sig lite väl old på ollis nuförtiden, och snart kommer ju lillbrorsorna till ollis så vi får väl börja hänga på o'malleys istället. 
Sen på nyårsdagen åt jag tårta i mängd och massor, tur att man fyller endast en gång i året. Sen kom Julia hit på kvällen och jag fick ett superfint dynvar av henne. Och idag då så har jag och morsan varit till stan och jag fick mig köpt en tvättmaskin, finally! 
Nu ska jag snart bege mig mot Julia, vi ska på bio och se på hobbitsarna. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Jag är en finlandssvensk tjej som bor i en etta i Smedsby. Jag gillar chips, äventyr, skogen och film.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela